Zpět
Aktuální nabídka
Výrobci
Navštívili jste
STAR Manometr ručičkový a regulátor tlaku
STAR Manometr ručičkový a regulátor tlaku
464 Kč
Daihatsu opravná sada 50ml
Daihatsu opravná sada 50ml
308 Kč
MIPA 4:1 Plnič šedý 4L + tužidlo H10
MIPA 4:1 Plnič šedý 4L + tužidlo H10
2 204 Kč
POLFILL Sklená tkanina 150g/m2 0,5m2
POLFILL Sklená tkanina 150g/m2 0,5m2
77 Kč
Opravná sada se štětcem 50ml
Opravná sada se štětcem 50ml
82 Kč
Nejprodávanější
DUPLI-COLOR Sprej na textil černý 150ml
DUPLI-COLOR Sprej na textil černý 150ml
154 Kč
COLOMIX Antisilikonový odmašťovač 1L
COLOMIX Antisilikonový odmašťovač 1L
184 Kč
Plastová hadička s tryskou na dutiny 60cm
Plastová hadička s tryskou na dutiny 60cm
57 Kč
SICO TOOLS Odkalovač hadicový UNI
SICO TOOLS Odkalovač hadicový UNI
147 Kč
CHAMELEON Silnovrstvý plnič ve spreji šedý 400ml
CHAMELEON Silnovrstvý plnič ve spreji šedý 400ml
227 Kč

Jak opravit vydrolená místa na laku

Jak opravit vydrolená místa na laku

Postup opravy:

1) Omyté a usušené auto zkontrolujeme a najdeme místa, která chceme opravit. Můžeme si je i označit, usnadní nám to následně další práci.


2) Opravovaný povrch dokonale očistíme a odmastíme lihem, ředidlem nebo sprejovým odmašťovací.


3) Barvu před aplikací promícháme nebo protřepeme, neboť i v malých lahvičkách je míchací kulička.


4) korekčního tyčinkou naneseme na poškozené místo barvu tak, aby vyplnila dírku a mírně převyšovala povrch. Rovněž se barva musí přelévat přes okraje dírky, ale zase ne moc, aby bylo opravované místo co nejméně viditelné. Namísto tyčinky je možné použít malý štětec, párátko, jehlu nebo i papír. Někteří dělají vyplňování dírky postupně v několika krocích.


5) Barvu necháme oschnout alespoň 24 hodin, tedy žádné následné mytí, leštění nebo voskování. Doba schnutí závisí na obsahu tvrdidla a od venkovní teploty. Dá se však urychlit použitím infračervených lamp, vytvářejících teplo nebo použitím fénu, případně horkovzdušné pistole.


6) Pokud se přece jen najdou perfekcionisté, kteří chtějí takovou opravu udělat dokonale, je možné takové místo zbrousit jemným brusivem na tvrdé podložce. Místo musí být dostatečně vytvrzené a broušení musíme provádět jemně, namokro, aby nedošlo k vytržení barvy z dírky.


7) Po každém broušení doporučuji otřít povrch a zkontrolovat místo opravy. Pokud to situace vyžaduje, pokračujte v broušení až do momentu, kdy je nanesena barva v jedné úrovni s původním lakem.


8) Vybroušený povrch doleštěte leštičkou a středně tvrdým kotoučem se střední pastou. Leštěte opatrně, abyste zbytečně nepřehřívaly povrch a nestáhly zpět barvu.


9) Zkontrolujte vyleštěné místo, či leštění odstranilo všechny stopy po broušení. Pokud si chcete být jisti, odmastěte povrch podobně jako v bodě 2. V případě potřeby, pokračujte v leštění. Cílem této opravy není udělat toto místo zcela nevideľným, to je téměř nemožné. Nemusí to být úplet dokonalá oprava, hlavně že překryjete světle šedý plnič.



- Zpět na seznam